Bunga Fabrik/Kain



 
 
Kali ni buat bunga fabric pulak untuk headbands Alya. Kembang mekar di atas kepala dia. Ini batch pertama yang saya buat. Dah jadi semacam ketagihan pulak buat bunga fabric banyak-banyak. Siap buat matching brooch untuk saya juga.
 
Semalam ke butik vendor untuk  tengok-tengok  sambil  menunggu the boys pergi gunting rambut. Beborak dengan pekerja butik sebab saya berkenan dengan  kotak kayu yang ada dalam kedai tu. Dalam kepala saya kalau dapat ni habis saya buat coffee table. Boleh  letak balang kuih raya nanti. Sebab kedai dia baru bukak, masih ada  ruang-ruang kosong untuk disewa. Jadi pekerja tu cadangkan saya letak headbands kat kedai. hehehehe.... sambil senyum-senyum malu saya cakap saya hanya buat untuk Alya saja.
 
Tapi macam menarik ajer cadangan dia kannn....

No comments