Update Lobak Merah Yang Direndam


Berita terkini  lobak merah yang saya rendam tempoh hari.
Mati sudah. Sedih  sangat ni. Masuk hari ke 9, sepokok lobak merah dah terkorban. Jadi saya pindahkan sebekas lagi ke tanah.


Esoknyer (hari ke-10) yang ditanam ini pun mati jugak.
Tak de rezeki. tapi saya akan cuba lagi lain kali.

5 comments

  1. La Tahzan...jangan putus asa. Try lagi yer..hehehe..

    ReplyDelete
  2. nanti nak cuba lagi. tapi semangat macam suam-suam kuku ajer ni :)

    ReplyDelete
  3. Ala ye ke..saya baru cuba tanam juga..nak tengok boleh ke tak..tapi belum tau lagi hasil macam mana..setakat ni daun dia bercambah je dalam polibag tu..rasanya tak boleh kot tanam macam ni? Ade ke lobak berbuah dua kali? Huhu

    ReplyDelete
  4. Ala ye ke..saya baru cuba tanam juga..nak tengok boleh ke tak..tapi belum tau lagi hasil macam mana..setakat ni daun dia bercambah je dalam polibag tu..rasanya tak boleh kot tanam macam ni? Ade ke lobak berbuah dua kali? Huhu

    ReplyDelete